Wednesday, March 12, 2014

Fui*


"Watered mum´s garden for a few days in a row and everything is shinning and blooming: grass is greener than ever and the almond tree is starting to show off its little white miracles and exhale its heavenly scent. Spring is everywhere - so is my mum and they are both on the process of being born again. Life´s (sometimes scaringly) beautiful."

Apontamento escrito por mim  - ontem - no meu Mural das Celebrações do Facebook
Refere-se à minha mãe (que tem estado no hospital) e ao Renascimento generalizado (dentro e fora de mim).
Fui.
Para Espanha.
Para dentro de mim, construindo pontes que me liguem aos Outros/Eu.
Antes disso: vejo-vos esta tarde em Lisboa (Curso Inédito de Joana Saahirah em Portugal).

P.S. Fantasiando com o meu "caramel latté" do Starbucks (mimos para mim mesma no aeroporto).
Até já, MUNDO*********************

No comments:

Post a Comment